Infolinka IVR: 587 07 00 28, 778 47 11 87 (v pracovních dnech 10:00-17:00 hod)
0
0 Kč

Reklamace

Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme expresně a k oboustranné spokojenosti. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození.

V případě, že zásilka bude vykazovat jakékoliv známky poškození zásilku nepřebírejte a kontaktujte nás na tel. čísle:
+420 778 471 187, nebo emailem: shopreverzni-osmozy.cz

V případě, že zásilku přesto budete chtít příjmout, uveďte případné poškození obalu zásilky do předávacího protokolu spediční nebo kurýrní služby - usnadníte nám případné uplatnění náhrady škody u přepravce.

Pro ryché a bezproblémové vyřízení reklamace pro Vás uvádíme následující postup

Oznámení reklamace:
Reklamaci nám nahlaste telefonicky a také na email – prosíme vždy uvádějte číslo faktury:

  • Nahláška telefonicky na tel. čísle: +420 778 471 187 ( od 10:00 do 17:00 hod)
  • Nahláška E-mail: shopreverzni-osmozy.cz

 

Svoz / příjem reklamované zásilky:
V případě, že doručené zboží bude defektní nebo bude doručeno poškozené, bude zajištěn zpětný svoz přepravní společností PPL na naše náklady (Pouze u zásilek o celkové hmotnosti nad 2 kg). V ostatních případech zboží odešle zákazník a pokud reklamace bude oprávněná, budou mu proplaceny nezbytné náklady spojené se zpětným odesláním zboží. V případě reklamace zboží, které podléhá změnám teploty, je zákazník povinen zajistit bezpečné zabalení a odesílaní zboží.

V případě neoprávněné reklamace zákazník hradí veškeré výlohy spojené s přepravou zboží jak k dodavateli, tak zpět.

Adresa pro zpětné zaslání zásilky pro případ odeslání reklamovaného zboží zákazníkem:

GDECO Trade Olomouc, s.r.o.
Slatinky 26
783 42

Lhůta na vyřízení reklamace:
Reklamace jsou řešeny bez zbytečného odkladu. Nejpozději však do zákonem stanovené max. lhůty 30 dnů.

O výsledku reklamace je zákazník informován e-mailem.

Věříme, že zboží Vám bude doručeno v pořadku a bezvadném stavu, přesto v případě reklamace uděláme maximum pro rychlý a bezproblémový průběh celé reklamace.

Záruka se vztahuje na vady materiálu nebo na použití chybného technologického procesu při výrobě produktu a nelze ji zaměňovat s obvyklou životností výrobku. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením a používáním, dále např. při nevhodném zvolení typu produktu na požadovanou operaci, vady způsobené chybným používáním a manipulací, vady způsobené chybnou instalací výrobku, vady způsobené nesprávnou údržbou a skladováním, vady způsobené neodborným zásahem do výrobku a vady způsobené živelnými pohromami.

Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.

Při přebírání zásilky dbejte, prosím, následujících pokynů:

Věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení. Tzn. povrchu kartonu, ochranné pečeti a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy, a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoliv zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu, v jakém byl balík doručen, a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.

V případě poškození zboží dopravou bez evidentního znaku poškození při převzetí, tzv. skryté vady, je nutné oznámit reklamaci nejpozději do 1 pracovního dne od dodání zásilky. Opožděné reklamace nebudou uznány.


Formulář ke stažení: